home aktualności o nas o dziedzictwie projekty partnerzy przetargi galeria kontakt
       
  Przetargi
linia 2024-08-26 Renowacja cmentarza żydowskiego w Łęcznej

Warszawa, 24 października 2024 r.
Zawiadomienie
Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu zapytania ofertowego nr 04/2024 na renowację cmentarza żydowskiego w Łęcznej na podstawie zapisu zawartego w pkt. XIII: „Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyn”.

Data: 26.08.2024 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 04/2024

Załączniki:
Zapytanie ofertowe                    
Wzór umowy                        
Formularz ofertowy                    
Opis przedmiotu zamówienia                
Materiały graficzne                    
Wytyczne Komisji Rabinicznej                
Wytyczne Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków    
Liczba i wymiary nagrobków

I.                             ZAMAWIAJĄCY

Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego

adres: ul. Twarda 6, 00-105 Warszawa

tel. 22 436 60 00
www.fodz.pl

e-mail: krzysztof.bielawski@fodz.pl

NIP 5252239536

Zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu pn.: Renowacja cmentarza żydowskiego w Łęcznej”.

 

II.                          TRYB UDZIELENIA

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w  szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

Zamawiający oświadcza, że nie podlega obowiązkowi stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych.

 

III.                      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.      Nazwa zamówienia: „Renowacja cmentarza żydowskiego w Łęcznej”.

2.      Przedmiotem zamówienia jest porządkowanie i zabezpieczenie cmentarza żydowskiego w Łęcznej przy ul. Pasternik, oznaczenie jego granic oraz urządzenie na nim lapidarium w podziale na dwie części:

a)      Zadanie 1 – oczyszczenie terenu cmentarza

b)     Zadanie 2 – wykonanie lapidarium oraz oznaczenie granic cmentarza

3.      Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 3 do zapytania ofertowego – opisie przedmiotu zamówienia.

 

IV.                       TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia:

a)      w zakresie Zadania 1 – do 30 listopada 2024 roku

b)      w zakresie Zadania 2 – do 30 listopada 2024 roku

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1.      O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1)      nie podlegają wykluczeniu w oparciu o pkt 2 i 3 niniejszego Rozdziału;

2)      spełniają warunki udziału w postepowaniu tj.:

a)             posiadają kompetencje lub uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia:

Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia

b)            dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem,

Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,

c)             dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,

d)            znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na należyte wykonanie zamówienia.

Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia,

2.      Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy (podmioty i osoby):

1)    powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b)   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d)   pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej od drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

2)   w stosunku do których otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020 r. poz.814 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1228);

3)   o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie  przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę  oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)

3.    Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.

Spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej Zamawiający zweryfikuje na podstawie oświadczeń zawartych w formularzu ofertowym oraz dokumentów dołączonych do oferty.

 

V.                          WYKAZ INNYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW

1.      Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę.

Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

 

VI.                       INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:

1.      W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w zapytaniu ofertowym.

2.      W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. W przypadku wykorzystania drogi elektronicznej każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

3.      Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

4.      Korespondencję związaną z przedmiotowym postępowaniem należy kierować na adres:

Fundacja Ochrony Dziedzictwa Żydowskiego

ul. Poleczki 12B, 02-822 Warszawa



» powrót
  Dotacje on-line



Polecamy
  PROJEKT "WIRTUALNE SPACERY"  
  20 LAT FUNDACJI OCHRONY DZIEDZICTWA ŻYDOWSKIEGO  
  Centrum "Synagoga" w Zamościu  
  Rewitalizacja synagogi w Przysusze  
  Szlak Chasydzki  
  Adoptuj cmentarz żydowski  
  Album "Ochrona dziedzictwa żydowskiego w Polsce"  
  RAPORT ROCZNY 2019  
  RAPORT ROCZNY 2018  
  RAPORT ROCZNY 2017  
  RAPORT ROCZNY 2016  
  RAPORT ROCZNY 2015  
  RAPORT ROCZNY 2014  
  Rewitalizacja zespołu synagogalnego w Kraśniku  
  Album "Ochrona Dziedzictwa Żydowskiego w Polsce" t. II  
  Program edukacyjny "Przywróćmy Pamięć"  
  Dobre Praktyki Przywróćmy Pamięć 2015-2016  
  Monitoring antysemityzmu w Polsce  


  Baza cmentarzy
 
 

 
 

 
  więcej opcji »  


  Galeria
 
 

 
  więcej »

 


  Newsletter  
  Podaj swój adres e-mail, aby otrzymywać informacje i zaproszenia na imprezy  
   
  copy